diumenge, 25 de novembre del 2012

25 – N. Eleccions al Parlament Català.


Estimades persones que ens “representeu” políticament.

Estic content!, no hi ha hagut majoria absoluta de cap partit polític, admiro la pluralitat i la diversitat d’opinió.

Crec que qualsevol persona, independentment de les seves característiques com a individu, pot aportar quelcom positiu a la resta de la societat. És per això que els demano sentit comú, que deixin d’enganyar-nos, de treballar pel que realment els paguen: pel poble.

I, si us plau, facin-ho tots plegats, la unió fa la força, dialoguin, discuteixin, intercanviïn propostes (estic convençut que en tenen de molt bones) i punts de vista, però sobretot arribin a acords que beneficiïn a la majoria  de la població resident a Catalunya i no pas a quatre gats com fins ara. (als del “partido”)

Treballin per nosaltres, és el seu deure. Cada nit me’n vaig a dormir pensant que sóc jo (juntament amb tantes i tantes persones) qui treballa per vostès. Tinc la sensació que es passegen amb cotxes oficials, reben dietes a tort i a dret, iPads, iPhones, que gaudeixen de pensions vitalícies i del fet de no caure’ls la cara de vergonya quan surten als mitjans de comunicació o al mateix Parlament a expressar-se oralment. (estic tranquil, segurament és una sensació meva)

Senyories, us deixo una imatge, un far amb una tempesta de fons. Durant els darrers dies de campanya he observat que són uns experts en paral·lelismes i metàfores, així doncs me’n puc anar tranquil a dormir, entendran el missatge.

Bona nit!

© Senén Escoda