dimecres, 21 d’agost del 2013

PUNT I SEGUIM?

© Senén Escoda

Sempre m’han explicat com van crucificar aquell home, tenia la meva edat.
Han passat els anys, des de llavors, i, si no s’han equivocat contant, ja en són 2013; tot i així sembla que la mentalitat d’alguns essers humans ha evolucionat molt poc.
No es bo quedar-se estancat o enrocar-se obviant el nostre voltant. Donaré un gir al blog, ara que m’he modernitzat (ja tocava deien alguns) i he creat una web i una pàgina d’estes del Facebook. En ambdós llocs podreu trobar tot el que fa referència al meu treball fotogràfic. 
Aquí... Potser aquí, haureu d’entrar sovint per esbrinar-ho.

2 comentaris:

Emili Garcia Ramon ha dit...

No fotre un rotllo però, en fi, m'agrada molt...
egara61-foto.blogspot.com

Senén ha dit...

Moltes gràcies Emili!!!